5 oct 2014

Enerxía para comezar a semana

Non sei si coñecedes a Sés. Adoro a súa enerxía, bravura, frescura e liberdade. Para mín representa á "Galicia bonita", ou polo menos sería moito mais auténtica se houbera 1000 Sés entre nós. Veña ho...collede "carrerilla" para a dura semana. E a letra non ten desperdicio para @s que frecuentades este blog: "Eu nin podo nin quero nin debo volverme fiar da cultura da media verdade, da estafa legal. Eu xa corto e deserto, e me aparto de toda moral, que aprendín moito máis cuestionando o saber popular"


12 comentarios:

  1. A verdade e que non coñecía a esta cantante, teño visto carteis dela cerca do instituto pero nunca me preocupei por buscala e escoitar as súas cancións. Esta non está mal pero seguro que as ten mellores

    ResponderEliminar
  2. Ao mellor se aescoitas un par de veces e lle "pillas" a letra gústache mais. Podes ler esta opinión que comparto: http://todoefume.wordpress.com/2013/08/11/podese-dicir-mais-alto-pero-mais-claro-ses/

    ResponderEliminar
  3. https://m.youtube.com/watch?v=AC5u5A_JAK0 esto si que representa manolo

    ResponderEliminar
  4. Menos cuando dice lo de comunistas claro

    ResponderEliminar
  5. non me identifico moito co tipo de música, pero é verdade que a letra, que para min é o máis importante, transmite moito, e dende logo ten moita razón.

    ResponderEliminar
  6. Este tipo de música non é que me guste moito, pero di moitas verdades, os tópicos soen ser malos

    ResponderEliminar
  7. Nunca escoitei este tipo de música e a verdade e que gustoume moito,como nunha simple canción pode dicir tantas verdades e transmitilas, ten moita razón nalgunhas cousas

    ResponderEliminar
  8. Non sabía deste grupo, pero non me atrae moito o tipo de música, a letra esta "currada" pero polo demais non encontro nada que me chame a atención

    ResponderEliminar
  9. A min sinceramente non me gusta moito esta canción e o tipo de música, o único bo son as verdades que di

    ResponderEliminar
  10. canta enerxía! gustoume a canción e como sona o grupo, e divertido e tan unha boa letra.

    ResponderEliminar
  11. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  12. É a primeira vez que escoito este grupo. A canción ten moito ritmo e unha letra chea de contido que impacta,aínda que non é do meu estilo musical.

    ResponderEliminar